Automobilka Caterham má už tradičně práva na výrobu hbitých sporťáků vycházejících z Lotusu Seven, tedy originálního díla inženýra Colina Chapmana. Šedesáté výročí od představení modelu tak bylo ideální příležitostí k uvedení něčeho speciálního.

Novinka Seven SuperSprint vypadá, jako kdyby přicestovala z minulosti, jelikož ctí staré prvky modelu Seven a míří hlavně na staromilce. Jak to vypadá, staromilců existuje pořád dostatek, protože si celou sérii 60 kusů vmžiku rozebrali, a to během rekordních sedmi hodin.

Díky tomu se tento model stává vůbec nejrychleji vyprodaným modelem řady Seven v celé její historii. I když je však model oficiálně nedostupný, značka stále vybírá zálohy a sepisuje rezervace. Jen pro případ, kdyby si některý z těch 60 šťastlivců své hbité rozhodnutí náhodou rozmyslel.    

Caterham Seven SuperSprint byl postaven na základě modelu Seven 160, tedy na tom úplně nejzákladnějším Caterhamu k dostání. Proti němu však vypadá jako závoďák z 60. let. Může však na silnice.

Hlavní dojem vytváří speciální nabídka barevných provedení, malinkaté či zcela žádné čelní okno, dva různé tvary bezpečnostních rámů a uvnitř volant s dřevěným věncem či kožené sedačky. Aby byl pocit minimalistického závodního stroje kompletní, majitel může zažádat o odstranění sedačky spolujezdce.  

Pod kapotou je pak známý přeplňovaný tříválec od Suzuki o objemu 0,66 litru, který dostal menší výkonovou injekci a nyní produkuje 95 koní (70 kW), proti původním 80 koním (59 kW). Může to znít jako málo, ale celková hmotnost SuperSprintu je pouze okolo 490 kg.

Za tuto hračku zaplatí každý z majitelů v přepočtu asi 865 tisíc korun. Polovina vozů pak má zůstat ve Velké Británii, přičemž ostatní zájemci budou stylový Caterham prohánět ve zbytku Evropy.