Po množství špionážních fotek a jednoho oficiálního teaseru se nové BMW řady 7 konečně představuje v oficiální podobě. Facelift přináší především o 40 % větší masku chladiče, o 50 mm vyšší přední část, užší světlomety se standardně LED technologií (volitelně laserová světla BMW Laserlight) a kompletně přepracovaný motor V8.

Hlavní změnou v zadní části vozu je úzký podsvícený proužek spojující zadní světla, která jsou o několik centimetrů užší a stejně jako přední se chlubí novým designem.

Rolls-Royce Dawn pilotů RAF
Brexit by mohl zastavit výrobu Rolls-Royce. Firma používá hlavně zahraniční díly

Uvnitř nová „sedmička“ ohromí nejnovější verzí digitálního přístroje, který najdeme také uvnitř BMW řady 8 a BMW X5. Nové jsou kožená čalounění, obložení interiéru a především byl vylepšen akustický komfort na zadních sedadlech. Mezi standardní výbavu patří i vysoce hi-tech prvky, jako napříkald přihrádka pro bezdrátové nabíjení telefonu.

Co se motorizací týče, vrcholem nabídky zůstává 12válcový motor o objemu 6,6 litru BMW M760i xDrive, který nabízí rovných 600 koní (447 kW) a 850 Nm točivého momentu. Druhou motorizací BMW 750i xDrive, jehož kompletně přepracovaný V8 nyní generuje 523 koní (390 kW), což je o 80 koní (60 kW) a 100 Nm víc, než předfaceliftovaná verze.

Nové BMW řady 7 SedanZdroj: BMW

V době uvedení na trh bude k dispozici také plug-in hybridní verze, kterou pohání řadový šestiválec s 280 koňmi (209 kW) a 113koňový elektromotor umístěný v převodovce. Kombinovaný výkon dosahuje hodnoty 389 koní (290 kW), což stačí ke sprintu z 0-100 km/h za 4,9 sekundy!

Všechny klasické motorizace jsou spojeny s 8stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic, která standardně nabízí funkci Launch Control, plug-in hybridní verze využívá hybridně specifické sportovní převodovky Steptronic.