K objednání BMW X2 vám bude opravdu stačit jen chytrý telefon a přístup na internet. Pro svůj nový crossover totiž automobilka zřídila samostatnou stránku, kde lze vůz během pár jednoduchých kroků zarezervovat a objednat. 

Po dokončeném procesu rezervace vás kontaktuje vámi zvolený autorizovaný dealer ohledně uzavření smlouvy a konečné platby. Následně bude možné auto vyzvednout právě u zvoleného dealera nebo může být dodáno na uvedenou adresu prý už do deseti dní od zaplacení.

Službu on-line prodeje však BMW zatím nabízí výhradně u modelu X2, a to navíc u předkonfigurované varianty xDrive20d Online Edition. Tímto způsobem je tak odstraněna možnost vybavit si auto dle vlastních představ. Automobilka tedy míří na zákazníky, kteří se spokojí se skladovým vozem a hlavně chtějí mít auto rychle doma.

Zvolená konfigurace přitom podle českého zastoupení značky vychází z dlouhodobých zkušeností s nejčastěji zvolenými prvky výbavy. Zákazník se tak nemusí zdržovat, neboť současně odpadá rovněž mnoho administrativních úkonů.

Varianta X2 dostupná k zakoupení on-line má pod kapotou dvoulitrový vznětový čtyřválec o výkonu 190 koní (140 kW), pracuje s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Ve výbavě pak najdete bezpečnostní paket Driving Assistant, parkovací paket, vyhřívaná sportovní sedadla v kombinací látky a alcantary, multifunkční sportovní volant, LED světlomety a také head-up displej. Model je lakován zlatým metalickým lakem Galvanic Gold a karoserie má sportovní paket M Sport X.

Cena za on-line edici BMW X2 je 1 441 600 korun, přičemž zájemce ještě zaplatí rezervační zálohu ve výši 35 000 korun, která mu bude odečtena od ceny vozu nebo zvoleného financování. V ceně nechybí servisní údržba vozu na 5 let nebo do ujetí 100 000 km zdarma. K on-line objednávce navíc dostanete jako bonus palivovou kartu Shell nabitou na 15 000 Kč.

Jak to ale vypadá, koncept on-line nakupování zřejmě BMW na českých zákaznících teprve jen testuje. Možnost internetového nákupu X2 je totiž časově omezena do 12. května a současně je na webu BMW dostupných jen 5 vozů k tomuto způsobu prodeje.

Klasický konfigurátor, výběr z kompletního ceníku a navštěva dealera tak bude ještě nějakou tu chvíli standardním způsobem, jak si většina lidí pořídí nové BMW.