V základu se nejspíše nová 911 nebude nijak zásadně měnit a bude pokračovat v zajetých kolejích neustálého vývoje. Fotka odhaleného vozu se objevila na Instagramu uživatelky ninastegmaier, přičemž vzápětí byla z účtu smazána.

Prozatím není jasné, na kterou verzi 911 se vlastně díváme, tudíž podlouhlé světlomety přes celou záď mohou být opět klasickým prvkem Carrery s pohonem všech kol, ale možná se tentokrát rozhodlo Porsche tento designový prvek zavést u všech „devětsetjedenáctek“. Přece jen, stejné uspořádání světlometů májí nově i Panamera a Cayenne.

Ilustrace auta od Kawasaki.
OBRAZEM: Jak by to vypadalo, kdyby výrobci motocyklů nabízeli automobily?

Na Carreru 4 či 4S by ostatně ukazovaly i poměrně široké zadní blatníky, které společně s novým zadním nárazníkem dělají záď nové 911 opravdu masivní. V odrazu zrcadel na uniklé fotce přitom můžeme lehce vidět i příď vozu, u které se pravděpodobně žádných extrémních změn nedočkáme.

Nejnovější generace 911 by mohla být označována interním číslem 992, které by samozřejmě navazovalo na současnou generaci 991, respektive její facelift 991.2. Tato informace ale ještě nebyla potvrzena.

Volvo XC40.
Volvo představilo první tříválec ve svojí historii, nejdřív ho dostane XC40

Vzadu bychom pak u nové 911, přesněji u základních verzí Carrera, měli dostat další vývojový stupeň třílitrových plochých šestiválců s turbodmychadly. Určitě tak přijde výkonový nárůst z nyní standardních 370 koní (272 kW) a 450 Nm točivého momentu.

Mluví se o 400 koních (294 kW) pro Carreru a 450 koních (331 kW) pro ostřejší Carreru S. Spekuluje se rovněž o použití mild-hybridního 48V systému, který by navýšil výkon a zároveň snížil spotřebu.

V tuto chvíli není jasné, kdy Porsche plánuje oficiální představení nové generace 911. Určitě tomu bude ještě letos. Jestli ale automobilka doveze novinku už na začátku března do Ženevy, to není jasné.