Z fotografií není přesně zřejmé o jakou variantu nového Cayenne se jedná, ale hlavně díky menším kolům a některým nelakovaným plastovým dílům by mohlo jít o jednu ze základnější verzi. K uniklým fotkám totiž zatím nemáme žádné nové technické informace. Na ty si budeme muset počkat do příštího týdne.

Zásadní změny na přední masce Cayenne nikdo nečekal a taky se žádné nedějí. Mřížka chladiče je o trochu větší a doplňují ji boční mřížky, do nichž jsou zakomponovány proužky LED denního osvětlení. Tvar hlavních světlometů se zato lehce zmenšil a grafikou nyní připomíná lampy u modelu Panamera.

Záď je na druhou stranu úplně nová a hlavně přináší nové světlomety táhnoucí se přes celou plochu pátých dveří. Rovněž se jedná o designový prvek, který vychází z dříve představené Panamery. Je zde taktéž masivnější spoiler a dá se očekávat, že dvojici hranatých koncovek výfuků vystřídají u výkonnějších modelů koncovky celkem čtyři.

Dříve se mluvilo o novinkách v rámci technologií a ovládacích prvků uvnitř vozu. A jen z pohledu do interiéru nového Cayenne lze tyto novinky očekávat. Uprostřed palubní desky se zabydlel velký displej infotainmentu a ovládací prvky pod ním na středovém tunelu byly zjednodušeny. Místo tlačítek se tu totiž objevují dotykové plochy.

Největší změny ale očekáváme pod karoserií. Auto bude postaveno na platformě MLB Evo, kterou využívá Audi Q7 či Bentley Bentayga, a dojít má k podstatným škrtům na hmotnosti.

Pod kapotou se očekávají zážehové šestiválce i osmiválce, přičemž nové naftové motory se v nabídce objeví později. K mání bude i nejvýkonnější hybridní varianta, u té se počítá s výkonem až 700 koní (515 kW).

Nové Porsche Cayenne bude oficiálně představeno 29. srpna ve večerních hodinách. O novince tak už brzy přineseme mnohem rozsáhlejší informace.