Hlavní novinkou je tedy samozřejmě hybridní jednotka, která uvnitř Cayenne kombinuje třílitrový šestiválec o výkonu 340 koní (250 kW) a elektromotor s výkonem 136 koní (100 kW). Celkově verze E-Hybrid podle výrobce nabídne až 462 koní (340 kW) výkonu a 700 Nm točivého momentu. Zrychlení velkého SUV z nuly na 100 km/h díky tomu proběhne za rovných 5 vteřin, kdežto maximální rychlost je 253 km/h.

Hybridní Cayenne ovšem umí jezdit i čistě na elektřinu, kdy zvládne ujet až 44 kilometrů na jedno nabití a během elektrického režimu dosáhnout rychlosti až 135 km/h. Sada akumulátorů je uložena pod podlahou zavazadlového prostoru a má kapacitu 14,1 kWh.

Porsche uvádí, že průměrná spotřeba paliva u Cayenne E-Hybrid čítá v závislosti na použité sadě kol a pneumatik 3,2 až 3,4 litru na 100 km. Tento údaj pochopitelně vychází z měření s plně nabitými bateriemi.

Baterie lze samozřejmě nabíjet z klasické 230V zásuvky, ovšem potrvá to až 7,8 hodiny. Za příplatek je každopádně dodávaná palubní rychlonabíječka, která zkrátí dobu nabíjení na pouhé 2,3 hodiny. Proces nabíjení lze také sledovat a dálkově ovládat pomocí mobilní aplikace Porsche Connect.

S uvedením hybridního modelu se rozšiřuje i nabídka asistenčních systémů a prvků výbavy na přání pro celou modelovou řadu Cayenne. Nově se objevuje třeba průhledový displej, který promítá veškeré důležité provozní informace přímo do zorného pole řidiče v barevném zobrazení.

Dalšími novými prvky výbavy jsou taktéž sedadla s masážní funkcí, vyhřívání skla čelního okna, nezávislé topení s dálkovým ovládáním a 22palcová kola z lehké slitiny.

S uvedením nového Porsche Cayenne E-Hybrid se počítá na konec května. Základní cena v Německu byla stanovena na 89 822 eur, v přepočtu tedy asi 2,3 milionu korun. Cena pro český trh zatím nebyla stanovena.