Nechybí mu tradiční nasávací otvor vedoucí skrz kapotu k mezichladiči stlačeného vzduchu, má klasický tvar sedanu. Takové je nové Subaru WRX - sportovní sedan, který japonská automobilka nabízí zákazníkům již dvacet let.

Bohužel v posledních letech už není k mání v Evropě a jinak tomu nebude ani v případě této novinky. Je to nepochybně škoda, protože toto "řidičské" auto si dokonce zachovalo také manuální převodovku.

Na exteriér i interiér se můžete podívat do naší fotogalerie.

Pod kapotou se nachází nový motor, který má čtyři válce, zdvihový objem 2,4 litru a je přeplňován pomocí turbodmychadla. Jeho maximální výkon činí 271 koňských sil, nejvyšší točivý moment pak je 350 Nm.

Další technické parametry si zatím Subaru nechává pro sebe. Je ale jisté, že příští rok v létě se dočkáme také vrcholného provedení s označením STi. Karosérie byla přepracována tak, aby poskytovala v porovnání s minulou generací o 28 procent vyšší torzní tuhost a o celých 25 procent vyšší tuhost uložení podvozkových dílů.

Uvnitř je architektura podobná jako v klasických modelech značky z posledních let. Dominantou je tedy displej infotainmentu s úhlopříčkou 11,6 palce.

Součástí standardní výbavy jsou pak také sportovní sedačky od specializované firmy Recaro, sportovní volant, sportovní pedály, červené prošívání a kola ve velikosti 17 palců. Osmnáctipalcová jsou za příplatek, stejně jako prémiový audiosystém Harman Kardon, který hraje z osmnácti reproduktorů. Nejvyšší stupeň výbavy zahrnuje také adaptivní tlumiče.