Zatím nepojmenované superauto má firma představit už zanedlouho v Ženevě, ještě předtím ale vypustila pár zajímavých fotek a informací.

Design měl na starosti slavný Giorgetto Giugiaro a jeho syn Fabrizio. Velice futuristicky vypadající karoserie má centrálně umístěný kokpit pro řidiče, vepředu pár světlometů s laserovou technologií a zrcátka nahradily kamery.

Čtěte také: Přivítejte Ferrari 812 Superfast. Jménem nelže, je vážně superrychlé

Výsledkem je auto, které má ještě daleko do stavu sériové výroby, přestože chce Techrules započít produkci už ke konci roku 2017. V nabídce má být čistě okruhová i plně homologovaná silniční verze.

Lze tedy očekávat, že na designu se toho ještě mnoho změní. Ještě zajímavější ale bude sledovat, jestli dojde i na změny na plánovaném hybridním ústrojí.

Techrules chce totiž použít svůj systém mikroturbín, který při 96 000 otáčkách za minutu pohání generátor a následně zásobuje baterie elektrickou energií. Dva elektromotory vepředu a čtyři vzadu pak produkují 1030 koní (768 kW) a naprosto neuvěřitelných 8640 Nm točivého momentu.

Čtěte také: Pagani Huayra Roadster je venku. Má 764 koní a vznikne jen 100 kusů

Celková hmotnost vozu nemá překročit 1000 kg. Alespoň podle papírových údajů má čínská novinka zvládnout sprint z 0 na 100 km/h za 2,5 vteřiny a dosáhnout maximální rychlosti 350 km/h. Dojezd je zatím také teoretický – prý více než 2000 km, i díky nádrži na kerosin.

Uvidíme tedy, jestli bude Techrules další automobilkou, která zůstane pouze u slibů a fantastických teoretických údajů, nebo svá slova opravdu přenese do skutečnosti. Sebevědomí jí ale rozhodně nechybí.