Novodobou verzi Mustangu z roku 1968, kterou řídil detektiv Frank Bullitt ve filmu Bullittův případ, Ford samozřejmě postavil na poslední, modernizované generaci Mustangu, přesněji na variantě GT. A aby nešlo pouze o tradiční zelený lak a trochu kosmetiky, limitovanou edici značka odlišila i navýšením výkonu.

Nový Mustang Bullitt tak ze svého atmosférického pětilitrového osmiválce vyprodukuje celkem 460 koní (338 kW) a vůči standardnímu GT se tedy jedná o nárůst 10 koní (7 kW). Hodnota točivého momentu zůstává nezměněná, 529 Nm. Motor je pak výhradně párován s manuální šestistupňovou převodovkou.

Natáčení třetí řady The Grand Tour v Detroitu.
Clarkson a spol. natáčejí třetí řadu The Grand Tour. Dojde i na sporťáky z USA

Zákazníci mohou volit ze dvou barev, konkrétně mezi tmavě zelenou Dark Highland Green a černou Shadow Black. Oba laky perfektně doplňují devatenáctipalcová retro kola Torq Thrust, pod kterými vykukují rudé brzdiče. Začerněná mříž chladiče nenese žádné logo a podobně je na tom zbytek auta. Jediný znak, který na Mustangu nalezneme, je terč s nápisem Bullitt na zádi.

Také v interiéru logo Fordu zcela chybí, zato plaketa Bullitt se objevuje před řidičem i spolujezdcem. Středové konzoli dále vévodí velmi stylová bílá koule, nahrazující klasickou hlavici řadicí páky.

První nový Ford GT v České republice.
První český Ford GT dorazil k majiteli. Za 10 milionů poslouží i jako investice

Bullitt nakonec dostává i slušnou porci nadstandardní výbavy už v základu - třeba prémiový audio systém Bang & Olufsen, infotainment s dotykovým displejem a navigací, adaptivní tempomat, launch control a taky vyhřívané/odvětrávané kožené sedačky.

Za tohle všechno nakonec v Česku zaplatíte pěkných 1 419 990 korun, o 135 tisíc více než za standardní Mustang GT. Za širší výbavu, unikátní lak a kola, lehce vyšší výkon a silný punc exkluzivity to podle nás stojí. V Česku tím tuplem, že se má do prodeje uvolnit ani ne desítka kusů.

Zdroj: Youtube