Onou nabídkou je zaváděcí edice Symbol, která bude dostupná za 399 900 korun. V jejím rámci dostanou zákazníci přeplňovaný benzínový tříválec 1.0 T-GDI o výkonu 120 koní (88 kW). Spojený je s manuální šestistupňovou převodovkou.

Hlavní předností má být ale solidní výbava. Rádio, manuální klimatizace, všechna okna v elektrice, šest airbagů nebo litá kola, to není nic světoborného, ale takové vyhřívání sedadel i volantu, tempomat, mlhovky nebo parkovací kamera, to zní o kus lákavěji.

Z oblasti jízdních asistentů potom i30 v edici Symbol nabídne aktivní asistent pro jízdu v jízdním pruhu, varování před čelním nárazem, dešťový senzor nebo automatické přepínání tlumených a dálkových světel.

Čtěte také: Nový Hyundai i30 dorazí i jako fastback. Ale nejdřív za rok

Kdo chce výbavy ještě víc, může sáhnout po paketu Plus, obsahujícím LED světlomety, navigaci s dotykovou obrazovkou a automatickou dvouzónovou klimatizaci. Balíček vyjde na 40 tisíc korun.

O 90 tisíc dražší je auto s naftovým čtyřválcem 1.6 CRDI o výkonu 110 koní (81 kW) - částečně i proto, že diesel lze koupit výhradně s paketem Plus.

Celkem to tedy za lépe vybavenou naftovou i30 dělá 489 900 korun. Za dalších 50 tisíc je k dispozici také sedmistupňová dvouspojková převodovka DCT.

Výroba i30 již začala v českých Nošovicích a první ze zákazníků se svých vozů dočkají co nevidět. Velmi brzy můžeme očekávat také kompletní ceník zahrnující všechny motory a výbavy.