Jak už jsme dříve věděli, z nabídky Mustangu zmizí u omlazené generace atmosférický šestiválec, takže zákazníci budou mít na výběr z pětilitrového osmiválce o výkonu 460 koní (338 kW) a točivém momentu 569 Nm nebo 2,3litrového přeplňovaného čtyřválce EcoBoost.

Osmiválec tak dostane o 25 koní a 27 Nm navíc, zatímco u čtyřválce zůstává výkon na standardních 310 koních (228 kW), přičemž navýšen zde bude točivý moment o 40 Nm na konečných 474 Nm.

Ford ale nyní rovněž zmiňuje, že díky novým pneumatikám Michelin Pilot Sport 4 S, nové desetistupňové automatické převodovce a speciálnímu „Drag Strip“ módu dokáže Mustang v osmiválcové verzi pokořit zrychlení z 0 na 60 mil za hodinu (96 km/h) pod 4 vteřiny.

Tento „sprintovací režim“ má zabránit poklesu točivého momentu motoru během přeřazení rychlostí, takže na každém rychlostním stupni pokračujete v jízdě s maximálním zatížením motoru. Pro srovnání, aktuální Mustang s osmiválcem a manuální převodovkou rychlost 100 km/h pokoří za 4,8 sekundy.

Nová automatická převodovka i s „Drag Strip“ módem bude k dispozici rovněž u čtyřválcového motoru, díky čemuž má být zajištěno i u slabšího Mustangu zrychlení na 60 mil za hodinu pod pět sekund. Což je možná ještě působivější.

Současný čtyřválcový Mustang s ručně řazenou skříní dá sprint z nuly na 100 km/h za 5,8 s.

Omlazené Mustangy pak budou samozřejmě vybaveny i systémem Line Lock pro jednoduchou možnost pálení zadních pneumatik na místě, aniž byste si zničili brzdy. Tento systém aktivuje přední brzdy a umožňuje protáčení zadních kol.

Zdroj: Youtube