Na první pohled se Corsa GSi odlišuje nárazníky s velkými průduchy, nástavci prahů, jinou mříží chladiče, škvírou v kapotě a samozřejmě i velkým střešním spojlerem. Na autě jsou navíc obuta velká osmnáctipalcová kola, pod kterými se skrývají červené brzdiče.

Zjednodušeně řečeno, Corsa GSi vypadá téměř přesně stejně jako její OPC sestra, ovšem bez dvojice výfukových koncovek. GSi si vystačí jen s jedním výfukem na levé straně.

Co ale GSi po OPC naopak podědilo, to je podvozek. Pořádně tuhé zavěšení z ostrého Opelu se přeneslo i sem, což pochopitelně znamená říznější jízdní vlastnosti, menší náklony karoserie a lepší komunikaci s řidičem. Kdo si potom chce připadat ještě více jako v opravdovém sporťáku, ten zvolí příplatková skořepinová Recaro sedadla do interiéru.

Pod kapotou se ukrývá vůbec nejsilnější agregát, jaký lze do ne-OPC Corsy zvolit. Přeplňovaný benzínový čtyřválec 1.4 Turbo nabízí velmi pěkných 150 koní (110 kW) výkonu, 220 Nm točivého momentu a s autem zrychlí z nuly na sto za 8,9 sekundy. Taková síla bohatě dostačuje i na svižné svezení.

Decentně nasportovaná Corsa jde do prodeje někdy v průběhu letošního roku. Vyvstává samozřejmě otázka, jakou cenu Opel stanoví. Standardní třídveřová Corsa s motorem 1.4 Turbo vychází v současném ceníku na 439 900 korun a v případě GSi modelu lze očekávat přibližně 30 až 40 tisíc navrch.