Vůz se na světových trzích objeví vedle značky Opel také pod značkami Vauxhall, Buick a Holden a oproti standardnímu kombíku se navenek odlišuje zejména přidanými ochrannými plasty. Ty lemují nástavce prahů, blatníky a spodní části obou nárazníků.

O dost podstatnější je však navýšená světlá výška o 20 mm, která umožňuje lepší průchodnost terénem. Pozměněný je také pohon všech kol.

Čtěte také: Seat představil sportovně laděnou Atecu FR. I s novým turbomotorem

Namísto dvou vícelamelových spojek, které nahrazují zadní diferenciál u běžných verzí, přichází Country Tourer s klasickým planetovým diferenciálem a drobně odlišnou zadní nápravou. Pohon na všechna kola je navíc u nové verze standardem.

Vedle těchto změn je však Country Tourer prakticky neměnný oproti kombíku. Zůstává nabídka motorizací, ale i technologií. V Insignii lze nalézt třeba kompletní zástup jízdních asistentů, panoramatický parkovací systém nebo inteligentní přední LED světlomety.

Debut pro veřejnost naplánoval Opel na autosalon ve Frankfurtu a do prodeje jde nový Country Tourer krátce poté. Ještě do konce letošního roku by se potom měla představit vrcholná, sportovně laděná verze Insignie, tedy OPC.