"Požádal jsem svůj tým, aby detailně vybrousil profil značky Opel a vytvořil studii automobilu, která jasně naznačí, kam Opel směřuje," uvádí první fotografii nového konceptu značky s bleskem ve znaku generální ředitel oeplu Michael Lohscheller.

Budoucí auta tohoto výrobce mají být podle něho německé, dostupné i vzrušující. Tyto tři klíčové hodnoty se dostanou do DNA každého vozu Opel a objevují se i na studii, kterou chce značka detailně představit ještě před koncem tohoto roku. Opel v tiskové zprávě naznačuje, že by koncept, který je zatím zahalen plachtou a odhaluje pouze pozici loga a tvar diodových světel pro denní svícení, mohl navázat na ceněný koncept Opel GT. Ten byl představený v roce 2016 na autosalonu v Ženevě. Plné odhalení plánuje ještě před koncem letošního roku.

Koncept ukáže tradiční německá značka ještě letos

Opel GT Concept z roku 2016

"Bude tam jasná kontinuita a konzistentnost ve způsobu, jakým vyjadřujeme hodnoty značky Opel, " uvedl bez dalších podrobností šéfdesignér Opelu Mark Adams.

Denní světla s grafikou křídla mají být v budoucích modelech Opelu ještě více akcentována. Na kapotě pak bude uprostřed ostrý podélný prolis tvořící vertikální osu vozu