Tak v první řadě to vypadá, že Opel přijde o některé svoje stávající modely a bude se více soustředit na nejžádanější segmenty trhu. Která auta budou muset skončit, to zatím nevíme, ale lze předpokládat postupný zánik modelu Adam a dost možná i MPV Zafira. Zákazníci v současné době chtějí hlavně SUV, takže sem se nasměruje Opel spolu s celým PSA.

Když už jsme u toho, všechny nadcházející modely Opelu budou vycházet z platforem PSA, dostanou francouzské motory, převodovky a další komponenty. Jestli je tohle výhra či nikoliv, to se teprve uvidí.

Stejně tak se asi musí bát o svou práci někteří řadoví zaměstnanci Opelu. PSA totiž mluví o redukování výrobních nákladů a nákladů na lidskou práci.

Opel Grandland X.
Řídili jsme nový Opel Grandland X. Zaujal nás příjemně naladěným podvozkem

Dále se hovoří o tom, že Opel odstartuje prodeje na jistém novém trhu, který byl u starého majitele General Motors dříve zapovězen. O jaký trh konkrétně se jedná, to zatím nebylo prozrazeno.

Jisté ovšem je, že Opel sehraje v PSA roli technologického lídra v oblasti elektrifikace. Právě technické centrum Opelu v Rüsselsheimu dostane za úkol vývoj elektrických pohonných ústrojí, která se následně použijí v rámci celého koncernu. Koneckonců již za pár let by měl každý model koncernu PSA nabídnout i elektrifikovanou verzi.

Všechny změny se u Opelu aplikují v roce 2019 a už v roce 2020 si v PSA slibují dvouprocentní nárůst provozní marže.