GLC63 využívá stejný motor, jako většina současných nových AMG Mercedesů. Osmiválec s dvojicí turbodmychadel má objem čtyři litry a k mání je hned ve dvou výkonnostních verzích. Ta základní má 469 koní (350 kW) výkonu a 649 Nm točivého momentu. Kdo chce víc, může sáhnout po vrcholné variantě GLC63 Coupe S. Právě přídomek S totiž znamená výkon 503 koní (376 kW) a krouťák 700 Nm.

Nemusíte mít ani ten nejsilnější model, abyste dostali proklatě rychlé auto. I se „slabším" motorem zrychluje GLC63 z nuly na sto za 3,9 sekundy, s tím silnějším to potom trvá jen 3,7. Jen pro porovnání, za stejný čas zrychluje i AMG GT C Coupe – tedy vrcholný supersport ze stáje AMG.

Čtěte také: Seat představil sportovně laděnou Atecu FR. I s novým turbomotorem

GLC ovšem při zrychlení výrazně pomáhá vypilovaný systém pohonu všech kol, známý pod názvem 4Matic+. Výkon je skrze něj přenášen primárně na zadní nápravu, v případě potřeby i na přední. U standardní verze se mezi zadními koly nachází mechanický samosvorný diferenciál, u verze Coupe S je diferenciál elektronicky řízený. Síla z motoru putuje skrze devítistupňovou automatickou převodovku.

O odpružení se stará nejnovější verze vzduchového adaptivního odpružení, o zastavení zase patřičně velké AMG brzdy.

Čtěte také: Renault láká na ostrý Mégane R.S. Ukázat by se měl v září, s čím dorazí?

Zevnějšek vozu lemují široké blatníky, agresivní nárazníky s aerodynamickými prvky a devatenáctipalcová či dvacetipalcová kola. Nechybí ani široká mříž chladiče se svislými lamelami, kterou Mercedes nazývá „Panamericana". Vnitřek je samozřejmě náležitě sportovní, pokrytý kůží kam až oko dohlédne.