Společnost G-Power byla vždy extrémní volbou extrémních lidí. Mezi fanoušky se traduje, že G-Power v jakékoliv podobě je autem, u kterého se stabilizace prostě nevypíná, protože v lepším případě během mžiku proměníte pneumatiky v cáry rozteklého kaučuku, v tom horším auto rozmlátíte. Automobily od G-Power jsou prostě bestie.

Bylo pouze otázkou času, kdy se stanem terčem úpravy také zbrusu nová M5, která ve standardním továrním nastavení představuje hodně rychlou hračku. Ten čas nastal právě nyní a G-Power představuje vlastní pojetí „radosti z jízdy na em pátou“. A rovnou ve třech výkonových úrovních.

První je „pouhým“ přemapovaním řídicí jednotky dvakrát přeplňovaného vidlicového 4,4litrového osmiválce. První úroveň Performance Software V1 nabídne rovných 100 koní navíc a 90 Nm točivého momentu k tomu. V podstatě jde o plug-in mapování, které lze rychle vrátit do továrního nastavení.

Druhá úroveň Performance Software V2 již vyžaduje nové, u G-Power navržené a vyrobené svody výfukového systému, což s přemapovanou jednotkou znamená výsledných 750 koní a 920 Nm točivého omentu.

Vrcholem je Performance Software s kompletně novým titanovým výfukem, jehož koncovky mají průměr 100 mm. Výsledkem je 800 koní a 980 Nm.

Nejvýkonnější provedení umí 0 – 100 za 2,9 sekundy, celou půl vteřinu rychleji, než vrchol od BMW s volitelným paketem M Driver’s Package. Maximální rychlost vrcholí hodnotou 335 km/h.