Fotky nemaskovaného interiéru se objevily na diskuzním fóru webu Bimmerpost, odkud jsme se také dozvěděli, že vyfocený černočervený kokpit patří zřejmě nejsilnější standardní verzi M850i.

Jelikož bude nová „osmička“ považovaná v hierarchii značky za nové vlajkové kupé, musí předvést ty nejmodernější technologie. Není tedy divu, že klasické budíky přístrojové desky vystřídal jeden velký displej zobrazující všechny potřebné informace.

Na druhou stranu to ovšem vypadá, že současný trend dotykových ploch BMW nebere zas tak vážně. Uprostřed palubní desky řady 8 se tedy nadále objeví řada klasických tlačítek, nad nimiž bude umístěn širokoúhlý dotykový displej infotainmentu. Konvenční tlačítka najdete rovněž na volantu a zřejmě kolem voliče automatické převodovky.

Infotainment by měl každopádně pracovat s již aktualizovanou verzí systému iDrive, přičemž centrální displej možná trochu povyroste vůči dosavadní velikosti 10,2 palce, kterou najdete v limuzíně řady 7.

Přímo od BMW už víme, že nejsilnější verze M850i, nad kterou již bude kralovat pouze očekávaná plnohodnotná a ještě výkonnější verze M8, dostane pod kapotu nový vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Motor má nabídnout výkon 530 koní (390 kW) a točivý moment 750 Nm.

U zmiňované ostré M8 se tedy velmi pravděpodobně dočkáme naladění až kolem 600 koní (441 kW). Slabší verze řady 8 ovšem přijdou také. Mluví se o šestiválcích i hybridních jednotkách.

Konečně víme i oficiální datum premiéry nové generace BMW řady 8. Vůz bude představen 15. června u příležitosti závodu 24 hodin Le Mans.