Také inteligentní LED světlomety Matrix můžou být nyní ve výbavě modelu Volkswagen Polo. Ten právě podstoupil modernizaci. Rovněž po ní zůstává zatím modelem, který pohání výhradně spalovací motory, byť jeden z nich umí pracovat také na zemní plyn.

Na vzhled exteriéru i interiéru se můžete podívat do naší fotogalerie.

Facelift se dotkl nárazníků vpředu i vzadu, víka zavazadlového prostoru a také světlometů. Už v základní výbavě jsou vybaveny technikou LED. Světelný proužek pak také na přídi propojuje oba hlavní světlomety.

Mezi nové prvky výbavy náleží také asistenční systém IQ.Drive Travel Assist. Ten umožňuje částečně automatizovanou jízdu až do rychlosti 210 kilometrů v hodině. Pokud řidič nechá ruce na volantu, který je citlivý na dotyk, může díky spolupráci adaptivního tempomatu a systému pro udržení vozu v příslušném jízdním pruhu nechat řízení třeba na dálnici na samotném automobilu.

Řez modelem Favorit - lidé z VW ho dobře znali ještě před koupí automobilky v Mladé Boleslavi
Třicet let svazku Škody a VW: Jak to viděla druhá strana a co přišlo hned poté?

Uvnitř se nalézá digitální přístrojový štít, nový multifunkční volant, nový multimediální systém a panel pro ovládání klimatizace. Ve verzích s automatickou klimatizací je dotykový.

Ve výbavě vždy klimatizace i digitální přístrojová deska

Zákazníci si nyní budou moci vybrat z výbavových linií Polo, Life, Style, R-Line a GTI. V základní výbavě je kromě již výše uvedených prvků klimatizace, audiosystém s dotykovou obrazovkou s úhlopříčkou 6,5 palce i elektrické ovládání všech okének a vnějších zpětných zrcátek.

Za příplatek pak lze získat Polo třeba s panoramatickým střešním oknem, kola z lehké slitiny o velikosti až 17 palců, audiosystém Beats, bezklíčkové odemykání a startování i sportovní podvozek zahrnující rovněý elektronickou uzávěrku diferenciálu a volič jízdních režimů.

Zpřesněná skica nového VW Amarok
Amarok-Ranger se začíná vybarvovat. Do výroby půjde příští rok

Pod kapotu budou dělníci v automobilce montovat tři zázehové agregáty a jeden motor spalující zemní plyn. Litrový tříválec může být vyladěn na výkon buď 80, 95 nebo 110 koňských sil. Dvě silnější pohonné jednotky (jsou přeplňované turbodmychadlem) můžou být spárovány s automatickou dvouspojkovou převodovkou.

Motor 1,0 TGI (umožňující spalování stlačeného zemního plynu) pak má výkon 90 koní.