Po kritice současné verze, která je od roku 2013 nabízena pouze s automatickou převodovkou, přichází modernizovaná GT3, u níž budou mít zájemci na výběr i klasickou manuální skříň.

Kromě toho však Porsche představuje v zádi vozu nový plochý atmosférický šestiválec o objemu čtyř litrů, který je výsledkem vývoje v modelech 911 R a GT3 RS. Agregát produkuje kulatých 500 koní (368 kW) a 470 Nm točivého momentu, což dělá nárůst o 25 koní a 31 Nm ve srovnání s předchůdcem.

Omezovač je stále nastaven na ukřičených 9000 otáček za minutu.

Čtěte také: Kombík od Porsche je tu. Panamera Sport Turismo pobere až 1390 litrů nákladu

Kromě manuální šestistupňové varianty je stále v nabídce i sedmistupňový automat, se kterým je GT3 pochopitelně nejrychlejší. Zrychlit z nuly na 100 km/h dokáže za 3,4 sekundy, manuální verze je lehce pomalejší s časem 3,9 sekundy. Obě varianty však stále umí překonat maximální rychlost 320 km/h.

Zapracovalo se také na aerodynamice. Větší přítlak zajišťuje nově tvarovaná podlaha, o trochu vyšší zadní spoiler a nový difuzor. Celkově má aerodynamický přítlak narůst o 20 % bez navýšení odporu vzduchu.

Interiér dostal aktualizovaný infotainment s programem na analyzování jízdy na okruhu. Nové jsou také celokarbonové sedačky a možnost barevného čalounění z alcantary.

Čtěte také: VIDEO: Pět nejlepších křídel u Porsche. Které je to nejšílenější?

Pár kilogramu hmotnosti bylo seškrtáno díky redukci odhlučnění kabiny, zatímco šasi bylo na některých místech zpevněno. Stále si ovšem GT3 udržuje svých 1430 kg čisté váhy. S manuální převodovkou ale nakonec zhubne o dalších 10 kg.

Cena modernizované 911 GT3 by se měla pohybovat v přepočtu okolo 3,5 milionu korun. Porsche očekává, že nebude stačit pokrýt poptávku, jelikož zájemců o manuální GT3 se určitě objeví nespočet.