Limitovaná edice Porsche 911 Turbo S vznikla pod zakázkovým oddělením Porsche Exclusive, které se nyní přejmenovalo na Porsche Exclusive Manufaktur.

Tuto variantu 911 Turbo S nazývá Porsche jako nejvýkonnější a nejunikátnější verzi přeplňované devětsetjedenáctky, u níž zprvu rozhodně nejvíc zaujme zlatavá metalická barva karoserie s rychlými pruhy z karbonu a nová 20palcová kola v podobné kombinaci barev.

Čtěte také: Praha bojuje proti SUV. Městské policii jich ale šestnáct koupila

Uhlíkovými vlákny se nešetřilo, a tudíž jsou po stranách nově karbonové prahy a otvory přístupu vzduchu k motoru. Vzadu zase najdeme karbonové křídlo z příplatkového Aerokitu 911 Turbo, lehce pozměněný nárazník a černé, nerezové výfukové koncovky.

Uvnitř se pokračuje v barevné kombinaci černé kůže a zlatého prošívání, přičemž obložení uhlíkovými vlákny najdete na mnoha místech i zde.

Výkonnostně si Turbo S lehce polepšilo a jeho dvakrát přeplňovaný 3,8litrový plochý šestiválec nyní produkuje 607 koní (446 kW) a 750 Nm točivého momentu. Tedy o 27 koní (19 kW) a 50 Nm více než u standardního Turbo S.

Čtěte také: Řídili jsme rychlou Octavii RS 245. Jak jezdí? A dorazí ještě ostřejší verze?

Zrychlení z 0 na 100 km/h je tak zajištěno za 2,9 vteřiny – stejně jako u standardní Turbo S s paketem Sport Chrono – a maximální rychlost je stále 330 km/h.

Porsche těchto speciálních devětsetejedenáctek vyrobí pouze 500 kusů a zájemci budou mít možnost zakoupit k vozu ladící hodinky z oddělení Porsche Design. Mezi další příslušenství dále patří i sada zavazadel.

O ceně se automobilka nezmiňuje, dá se ovšem čekat, že auto bude drahé a že se přesto všechny vozy velice prodají těm nejvěrnějším zákazníkům značky Porsche.