Zvenku si verze GTS všimnete hlavně díky černým detailům na karoserii, mezi něž patří zatemněná přední bi-xenonová a zadní LED světla, černá loga, uprostřed umístěné černé koncovky výfuku a matně černě lakovaná 20palcová kola.

Výkon byl u modelů 718 Boxster a 718 Cayman navýšen a uprostřed umístěný přeplňovaný čtyřválec boxer o objemu 2,5 litru nyní produkuje 365 koní (269 kW) a 430 Nm točivého momentu - tedy o 15 koní a 10 Nm více než u dosud nejvýkonnější varianty 718 S.

Nově vyladěnou motorizaci je nadále možno vybavit manuální šestistupňovou převodovkou nebo příplatkovou sedmistupňovou automatickou skříní PDK. U novinky je dále standardem sportovní balíček Sport Chrono, systém vektorování točivého momentu, adaptivní podvozek PASM a mechanický samosvorný diferenciál.

Dynamikou si verze GTS samozřejmě polepšila. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 4,1 vteřiny (s automatickou převodovkou), což je o 3 setiny lepší čas než u verze 718 S. Povýšila i maximální rychlost, a to o 5 km/h na konečných 290 km/h.

V interiéru došlo také na pár změn a na palubní desce teď standardně sídlí stopky z balíčku Sport Chrono, sportovní sedačky mají středy polstrované alcantarou a tu najdete třeba rovněž na volantu, středovém tunelu a opěrkách. Pro okruhové využití je k dispozici zabudovaná aplikace Porsche Track Precision, jež řidiči umožní automaticky nahrávat, zobrazovat a analyzovat jízdní data skrze jeho smartphone.

Modely 718 GTS budou zanedlouho dostupné i na českém trhu. Prozatím však byly zveřejněny ceny jen pro Německo, kde otevřený 718 Boxster GTS začíná na částce v přepočtu 2 miliony korun, zatímco kupé 718 Cayman GTS startuje na 1,9 milionech.