Celkem snadno rozeznatelné bude modernizované provedení Porsche Macan od toho s původním vzhledem. Především zadní partie je díky pásu propojujího oba zadní světlomety, a třeba také dvěma dvojitým koncovkám výfuku s klasickým kruhovým průřezem, dosti odlišná.

Na přídi jsou teď vždy světlomety LED, naopak zmizely tradiční mlhovky v rozích předního nárazníku. Další změny jsou patrné uvnitř vozu. Konkrétně na volantu je teď volič jízdních režimů a větší displej multimediálního systému. Kvůli tomu se také musely přemístit klimatizační otvory pod něj.  Auto také nyní půjde vybavit například vyhříváním čelního sklo nebo ionizátorem vzduchu nebo třeba sportovním volantem GT.

Jak už to tak dnes bývá, facelift přinesl zvýšení počtu asistenčních systémů. Jejich výčet zahrnuje nyní například i asistenta pro jízdu v koloně, který zvládne přebrat řízení až do rychlosti 60 kilometrů v hodině.

Porsche v tiskové zprávě o premiéře vozu v Šanghaji neuvádí žádné informace o nabízených motorech. Je však pravděpodobné, že dieselový agregát se již pod kapotu montovat nebude a zážehové jednotky přijdou v modernizované, a tedy logicky posílené podobě. S tím zřejmě souvisí i avizované změny nastavení podvozku a montáž nových typů pneumatik. Ty i nadále budou mít jinou šířku na kolech přední a jinou na zadní nápravě.

Představení auta v Číně bylo pro stuttgartskou automobilku logickým krokem. Z 350 000 dosud prodaných exemplářů jich zákazníci z této země koupili více než čtvrtinu. Zde vystavený model je ovšem určen jen a pouze čínské klientele. Další modely a trhy mají následovat v dalších měsících tohoto roku.