Podobně jako u nedávných konceptů řady 8 a roadsteru Z5 přichází toto nové SUV s poměrně reálným vzhledem, u něhož doufáme, že se v produkční verzi změní pouze minimálně.

Na mnoho podrobnějších informací včetně rozměrů si musíme ještě počkat, fotografie se totiž na internetu objevily neoficiálně, nabídl je server Wheelsage.com. Nicméně masivní chromované ledvinky a čirá zavalitost karoserie napovídá, že půjde o pořádného macka.

Celkově X7 iPerformance ctí designový jazyk, který BMW představilo u dřívějších konceptů. Mezi zajímavé prvky pak určitě patří futuristicky vypadající zrcátka, zapuštěné kliky dveří a vertikální otvory pro přístup vzduchu na předním nárazníku, které v podobném stylu můžeme vidět i na předních blatnících a zadním nárazníku.

Kabina nabízí pocit otevřeného prostoru, a to díky velkému panoramatickému oknu na střeše a rovněž poměrně tenkým sloupkům karoserie. Dvoubarevnému interiéru vévodí jednoduchost, což se projevilo i na palubní desce. Středový panel byl zjednodušen a všechny informace k jízdě se dozvíte prostřednictvím digitálních budíků a displeje infotainmentu.

Jelikož můžeme na předním blatníku X7 iPerformance vidět zapuštěnou zástrčku pro dobíjení, je jasné, že jde o plug-in hybrid. Napovídá to ostatně i označení iPerformance. Je velmi pravděpodobné, že i produkční verze nabídne plug-in hybridní pohonné ústrojí. Mluví se o stejné technice, která je nyní dostupná v limuzíně řady 7. Využilo by se tak přeplňovaného čtyřválce, jemuž by pomáhal elektrický motor s bateriemi o kapacitě 9,2 kWh. Tímto je zaručen výkon 326 koní (240 kW) a 500 Nm točivého momentu.

Mezi další motorizace produkční verze X7 by mohl patřit například třílitrový přeplňovaný šestiválec o výkonu 340 koní (250 kW) a také dvakrát přeplňovaný 4,4litrový osmiválec o výkonu 450 koní (332 kW).  

Koncept BMW X7 iPerformance se představí příští týden na autosalonu ve Frankfurtu. Právě tam bychom se mohli dozvědět další informace. A hlavně to, kdy můžeme očekávat produkční verzi největšího SUV od BMW.