Nový motor lze v ceníku nalézt pod označením Energy TCe 165, jeho výkon činí 163 koní (120 kW) a točivý moment nabírá hodnoty 240 Nm již při 2000 otáčkách.

Z nuly na sto peláší Kadjar s nejsilnějším agregátem za 9,2 sekundy. Až dosud měl prvenství v této oblasti turbodiesel 1.6 dCi o výkonu 130 koní (96 kW), který sprintoval na stovku za 9,9 sekundy. S novým motorem také Kadjar vůbec poprvé překročí hranici 200 km/h.

Čtěte také: Nová Kia Picanto už má české ceny. Základ stojí 220 tisíc

Je trochu škoda, že Renault novou motorizaci nabízí výhradně s pohonem předních kol a s manuální převodovkou. Chcete-li dvouspojkový automat EDC, musíte sáhnout po zmíněném menším motoru 1.2 TCe o výkonu 130 koní (96 kW), či po slabší variantě naftového 1.6 dCi o výkonu 110 koní (81 kW).

tyřkolka potom zůstává exkluzivně pro silnější naftový motor.

Cena Kadjaru s agregátem 1.6 TCe startuje až u druhého nejvyššího výbavového stupně Intens, kde stojí 609 900 korun. To je o 40 tisíc korun víc, než kolik ve stejné výbavě stojí slabší 1.2 TCe, ale stále o 10 tisíc korun méně oproti nejlevnějšímu dieselovému provedení.

Ceník Renaultu Kadjar.

Kompletní ceník najdete zde.