Ani klasická černobílá kamufláž přitom nezakryje, že můžeme očekávat robustní auto s převážně hranatou karoserií a zvýšeným podvozkem. Nechybí samozřejmě poznávací znamení značky v podobě obrovské masky chladiče.

Technika nového modelu by pak měla zahrnovat například novou hliníkovou platformu, pohon všech kol a aktivní podvozek s adaptivními tlumiči a možností upravovat světlou výšku. Pod dlouhou kapotou by se měl ukrývat dvanáctiválec o objemu 6,6 litru, nelze však vyloučit ani hybridní či dokonce plně elektrické ústrojí.

Prototypy aktuálně čeká náročné testování. Nejprve proběhnou zkoušky v extrémně nízkých teplotách v oblasti polárního kruhu, v létě pak zamíří na Střední východ, kde naopak budou čelit extrémním horkům.

Rolls-Royce Cullinan.

Představit by se první SUV se značkou Rolls-Royce mělo v roce 2018.

I když SUV… Britský výrobce se používání termínu "SUV" brání. SUV je totiž zkratka pro sportovně-užitkové vozidlo. A Rolls-Royce nechce (a ani snad nemůže) být ani sportovní, ani užitkový.

Automobilka proto v souvislosti s novinkou, kterou zatím označuje jako projekt Cullinan (jmenuje se tedy jako největší dosud nalezený diamant), vytáhl pojem "high-sided vehicle", tedy "vůz s vysokým profilem".

A hledá také návaznost na své modely z 30. let, které měly rovněž vysokou stavbu karoserie.