Ta poodhaluje zejména nově tvarovanou příď s LED světlomety, které na prvním obrázku vypadají užší. Změní se i ztvárnění masky chladič. A LED technologii poprvé v historii Fabie dostanou i zadní svítilny. Výrobce kromě toho slibuje i nová "Simply Clever" řešení.

Dějištěm světové premiéry nového provedení Fabie bude v březnu mezinárodní autosalon v Ženevě. Úspěšný malý vůz má ve výrobním programu české automobilky klíčovou pozici. Od roku 1999 byly na celém světě prodány více než čtyři miliony kusů. Jen její třetí generaci zvolilo více než 500 000 zákazníků. 

Další informace jsou zatím na úrovni spekulací. U modernizované Fabie čekáme novinky v interiéru, ačkoliv je velice pravděpodobné, že digitální přístrojový štít, jaký nabízejí malé vozy koncernu Volkswagen Polo či Seat Ibiza, se zatím ve Fabii neobjeví. Technologie se nejspíš dočkáme až v budoucnu u zcela nové generace modelu, která by měla přijet do tří let. A která také přejde na novou koncernovou platformu MQB A0, kterou už zmínění koncernoví "nevlastní sourozenci" používají.

Je tedy pravděpodobné, že ještě dřív než Fabia dorazí s novým technickým základem chystaný malý crossover. Mimochodem, šušká se, že právě crossover nahradí v nabídce Fabii Combi.

Ale zpět k Fabii. V nabídce motorizací možná dojde k vyškrtnutí naftové čtrnáctistovky. Na druhou stranu snad můžeme očekávat lehké navýšení výkonu u současných benzinových litrových tříválců, nabízejících v současnosti 95 (70) a 110 koní (81 kW).

První ilustrace omlazené Škody Fabia.