Z profilu je Vision E typickým zástupcem moderní kupé-SUV třídy a nechybí mu mnoho prvků, typických pro vizionářské koncepty budoucnosti. Zrcátka bychom tu hledali marně a vůz obouvá přímo gigantická kola.

Design přídi i zádi reflektuje současný designový směr značky, ačkoliv přední světlomety jsou zúžené na nutné minimum a klasická maska chladiče je zde pouze naznačena. Koneckonců klasický chladič elektromobil nepotřebuje.

Čtěte také: Svého "Kodiaqa" bude mít i Seat. Dorazí příští rok

Co se svažující zádi týče, je zde určitá možnost, že se z konceptu zrodí již dříve propíraný Kodiaq Coupé.

Interiér konceptu, ač není na žádné z uveřejněných skic, pozbyde většiny mechanických ovládacích prvků a prakticky vše bude ovládáno dotykově.

Vůbec poprvé se objeví také head-up displej. Interiér je čtyřmístný a vzhledem k rozvoru 2850 milimetrů a prostorově nenáročnému elektrickému pohonu, nabídne Vision E opravdu bohatou porci vnitřního prostoru.

Na délku auto měří 4645 mm, široké je 1917 mm a vysoké 1550 mm.

Čtěte také: Škoda Vision E zřejmě naznačuje podobu nového kupé-SUV. Je tu první obrázek

O dodávku výkonu se postarají dva elektromotory – jeden na každé nápravě. Celkový výkon činí 306 koní (225 kW) a Škoda o Vision E mluví jako o vůbec nejrychlejším vozidle svojí historie. Dojezd na nabití by se měl pohybovat okolo 500 kilometrů.

Vision E má zatím především poodhalit elektrifikovanou budoucnost automobilky. První produkční elektromobil Škoda plánuje už na rok 2020.

V roce 2025 by měla být elektrifikovaná celá čtvrtina nových vozů Škoda a již v nadcházejících letech se máme těšit na plug-in hybridní verze modelů Superb a Kodiaq.

Samotné kupé-SUV, které si z Vision E jistě pár designových prvků převezme, se objeví údajně v roce 2018 nebo 2019. Auto bude určitě k dispozici právě pro čínský trh, automobilka však zvažuje i nasazení v Evropě.