Tvrdí to alespoň šéf australského zastoupení automobilky Škoda Michael Irmer, podle kterého bylo skutečně ve hře přeznačkování Amaroku - konkrétně jeho předfaceliftové verze se čtyřválci pod kapotou.

Důvod, proč nakonec pick-up nedostal zelenou, podle něj spočívá především v obavách z nedostatečného zájmu. "Existují jen tři velké trhy, kde mají opravdu rádi takhle velké pick-upy. Jedním je Severní Amerika, kde Škoda nepůsobí, druhým Jižní Afrika, kde Škoda také není, a pak Austrálie," prozradil.

Čtěte také: Která dnešní auta se mohou stát ceněnou klasikou? Těchto 7 má velkou šanci

A samotná Austrálie je prý málo.

Přestože aktuálně tedy pick-up s logem mladoboleslavské automobilky nemá šanci, budoucnost není tak jasná. O pick-upy totiž roste zájem i na některých dalších trzích. Volkswagen navíc aktuálně vyvíjí druhou generaci Amaroku, takže se diskuze na téma "Škoda a pick-up" rozběhnou znovu.

A může se tak stát za jinak naladěného trhu, nová generace Amaroku totiž dorazí až kolem roku 2020. V tu dobu může být popularita podobných aut nejen vyšší, ale především by se pick-up mohl škodovce hodit v plánované expanzi na další trhy.

Nepřehlédněte: Dostupný luxus. Dacia nabídne speciální edici Summit