Octavia v základní výbavě Active podražila o 10 až 13 tisíc korun podle zvolené motorizace. Na oplátku ale Škoda přidala nově elektricky ovládaná okna i pro zadní cestující, Bluetooth, automatické světlomety, dešťový senzor a kožený volant. Pokud si vůz pořídíte s motorem 1.6 TDI, dostanete navíc ještě kola z lehké slitiny. Octavia nově začíná na 450 900 korunách, cena je platná pro motor 1.0 TSI.

Ceny se měnily i u dalších výbav. Ambition zdražila o 3000 korun, ale nově jsou ve standardu dešťové senzory a automatické světlomety. Cena startuje na 500 900 korunách. V této verzi už nekoupíte některé pohonné jednotky, jde například o verze turbodieselů s pohonem všech kol. Přibyla ale jednotka 2.0 TDI o výkonu 110 kW s manuální převodovkou, která se prodává za 668 900 korun.

Více se u Octavie platí i za výbavu Laurin&Klement. Ta se nyní prodává nejlevnější s motorem 1.5 TSI za 700 900 korun, což je o 11 tisíc korun víc než před změnou. Nově je ale ve standardu metalíza a i pro tuto verzi přibyl motor 2.0 TDI 110 kW s manuální převodovkou. U Octavie Combi proběhly obdobné změny jako u liftbacku.

Škoda Fabia zdražila plošně. Ve všech verzí, tedy Active, Ambition, Monte Carlo a Style stojí o 5000 korun víc. To znamená, že základní cena je nyní 269 900 korun za model s motorem 1.0 MPI o výkonu 44 kW. Z nabídky přitom zmizela jeho výkonnější verze (55 kW) a na prodej už není ani motor 1.0 TSI 81 kW s automatem DSG. I když Fabia zdražila, nové výbavy navíc se oproti Octavii nedočkala. Naopak, nově nejsou ve standardu pro motory TSI kotoučové brzdy. Zdražila i metalíza o 700 korun na 13 tisíc a navigace o 1300 korun na 16 800 až 18 800 korun podle verze.

Obdobně zdražuje i Fabia Combi, ta dostala nové varianty, které nesou jména Scoutline Ambition a Scoutline Style. První zmiňovaná vychází z veze Ambition, ale navíc přináší asistenta pro rozjezd do kopce, větší 16“ kola a oplastování, které má chránit v mírném terénu. Varianta stojí 387 900 korun s motorem 1.0 TSI, což je o 49 tisíc korun víc než verze Ambition. Scoutline Style vychází z verze Style.

A jak jsou na tom mladoboleslavská SUV? Kodiaq a Karoq zdražovaly, ale jen lehce. Oba modely jsou nyní dražší pouze o tisícovku a to ve všech výbavových verzích. Výjimkou je u Kodiaqu motor 2.0 TDI 110 kW 4x4, který zdražil o 16 tisíc korun ve všech variantách, ve kterých byl k dostání. Navíc se platí i za luxusní Laurin&Klement a to o 10 až 25 tisíc korun. O 16 tisíc zdražil s motorem 2.0 TDI i Karoq.