Pokud si při prvním pohledu na Rexton říkáte, že jste stejné auto už někde viděli, nejste daleko od pravdy. Produkční verze je totiž prakticky totožná s loňským konceptem LIV-2, kterým SsangYong lákal na nový model. Už tehdy se tušilo, že by se mohlo jednat právě o nadcházející generaci Rextonu.

Ve srovnání s předchůdcem je novinka o kousek větší. Na délku měří důstojných 4850 mm a rozvor 2865 mm slibuje dostatek prostoru pro cestující. Auto mimochodem nabídne i tři řady sedadel.

I přes nárůst velikosti je ale nový Rexton lehčí díky nové konstrukci, využívající ve velkém vysokopevnostní ocel.

Čtěte také: Svého "Kodiaqa" bude mít i Seat. Dorazí příští rok

Interiér se posunul do citelně vyšších sfér, slibuje komfort, kvalitní materiály i zpracování. Zároveň nechybí výbava dotahující současnou konkurenci.

Dotykový displej o úhlopříčce 23 centimetrů v sobě ukrývá rozhraní Android Auto a Apple Carplay, navigaci, ale dokonce i příplatkový parkovací systém s panoramatickým pohledem okolo auta.

Co se techniky pod kapotou týče, tady SsangYong zatím mlčí. Nový Rexton bude nabízen s benzínovým motorem a také s novým a údajně velice úsporným dieselem. Jak velké motory budou, jaké postkytnou výkony nebo s jakými převodovkami budou párované, to ale v tuto chvíli netušíme.

Čtěte také: Škoda Vision E zřejmě naznačuje podobu nového kupé-SUV. Je tu první obrázek

Nový Rexton debutuje již za pár dní na autosalonu v Soulu a na domácím trhu se objeví v prvním pololetí 2017. Nástup na trh ve zbytku světa je plánován na druhé pololetí a my jsme zvědaví, zda korejská novinka zavítá také k nám.