Za designem prvních vietnamských aut navíc stojí jedno obrovské jméno, a sice Pininfarina. Italské studio se přihlásilo spolu s dalšími designéry do „soutěže“ a zaslalo do VinFast svoje návrhy. Společnost se poté zeptala potenciálních zákazníků, který design nejlépe zapadá do vietnamského vkusu a hodí se do světových trendů.

Výsledkem byly právě náčrtky sedanu a SUV od Pininfariny. Oba vozy nesou hodně podobný designový styl s hezky tvarovanou maskou, doplněnou úzkými LED světly, zabíhajícími až k prostřední části auta. Sedan se pyšní elegantní siluetou, do určité míry podobnou třeba Alfě Romeo Giulia, a ani oplastované SUV se širokými blatníky nevypadá špatně.

Vyvstává však velká otázka, jak to bude s výrobou a hlavně následnými prodeji. Pokud se prý „nic nepokazí“ měla by začít značka vyrábět auta v září příštího roku. Už v roce 2025 chce potom VinFast produkovat 500 000 aut ročně, což je hodně odvážný plán. To je pro srovnání podobný objem, jaký prodává třeba Volvo. Švédská automobilka s dlouhou tradicí loni prodala 571 577 vozů.