Bohužel velká spousta detailů a specifikací ohledně pohonného ústrojí zůstává záhadou. Japonská automobilka zmínila jen tolik, že se pod kapotou nachází plochý motor, napojený samozřejmě na symetrický pohon všech kol.

Za předním sklem se potom nachází nová generace kamerového systému EyeSight, poskytující Vizivu pokročilé autonomní funkce. Zrcátka konceptu byla nahrazena kamerkami směrujícími dozadu a místo klik na dveřích jsou tu dotykové plošky v chromované liště pod okny.

Škoda Vision X.
Prozkoumali jsme Škodu Vision X. Čím nás studie malého SUV zaujala?

Vůz stojí na dvacetipalcových ráfcích a navzdory tomu, že se jedná o kombi, má vcelku krátké převisy. Při délce 4775 mm činí rozvor 2730 mm. Dále je vůz 1930 mm široký a 1435 mm vysoký.

Viziv Tourer pochopitelně tematicky navazuje na původní koncept, odhalený již v roce 2013. Je ovšem docela jasné, že se žádného silničního vozu s tímto názvem nikdy nedočkáme. Celá řada konceptů Viziv totiž poslouží jen coby nahlédnutí do budoucnosti designu a technologií u Subaru.