Současná generace "gétérka" je opravdu ceněným vozem. Od představení tohoto vozu na tokijském autosalonu ale už uplynulo téměř 11 let a od jejího uvedení na evropský trh více než devět. Už řadu let tak příznivci těchto automobilů spekulují kdy, a zda vůbec se objeví nová generace. Nyní se konečně objevilo nějaké konkrétnější vyjádření.

Jeho autorem je šéfdesignér Nissanu Alfonso Albaisa, kterého vyzpovídali redaktorři magazínu Autocar během Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Podle něho probíhá nyní raná fáze přípravy nové platformy budoucího GT-R. Bude to tedy úplně jiný vůz, než je GT-R50 představovaný právě na této slavnosti.

Albaisa také připustil, že v designu budoucího supersportu by se mělo objevit leccos z koneptu Vision 2020, který měl premiéru již v roce 2014. Nejdůležitější však je jiné prohlášení šéfdesignéra: "Náš budoucí vůz musí být nejrychlejším svého druhu," uvedl. Je podle něho navíc lhostejné, zda se tak stane za pomoci elektrifikace, nebo bez ní.

Některé zákulisní informace však naznačují, že právě hybridní pohon bude zřejmě ten pravý. Uplatnění by mohl nalézt hybridní systém, který Nissan připravoval pro speciál pro vytrvalostní závody. Třílitrový dvojnásobně přeplňovaný agregát byl spojen s hybridním systémem. Nissan však tento vůz nikdy do ostrého závodu nepustil.

Z výše uvedeného je zřejmé, že budoucí Nissan GT-R bude připraven do výroby někdy počátkem příštího desetiletí. Vzhledem k tomu, že výkon současného provedení přesahuje 560 koní, přehoupne se nepochybně výkon nástupce přes hranici 600 koňských sil.