Nový Swift si zachová velkou část designu z minulé generace. Tvary nárazníků a světel se sice lehce změnily, nicméně Swift zůstal pořád Swiftem a to na první pohled. Velký podíl na tom mají i zatemněné sloupky, díky kterým střecha vozu opticky „plave" nad zbytkem auta. Patrně největší pozorovatelná změna se odehrála v oblasti předních světel, která jsou nově vytažená dále do blatníků.

Jenže zevnějšek není jediná věc, kterou uniklá brožura okolo nového Swiftu objasňuje.

Vidět je zde také interiér, ale hlavně nabídka motorů a převodovek. Poměrně velkým překvapením je, že Swift nabídne hybridní pohonné ústrojí, u kterého se spojí atmosférická benzínová dvanáctistovka s elektromotorem. Chybět nebude dokonce ani pohon všech, kol, který jak se zdá, bude pevně svázán s bezestupňovou převodovkou CVT.

Sportovní verze dostane motor s turbem

Sportovní verze dostanou nové motory přeplňované turbodmychadly. Pro domácí Japonsko, kam je brožura určená, se chystá litrový tříválec o výkonu 112 koní (82 kW) a Swift zde ponese přídomek RS. V Evropě si o kus polepšíme, neboť u nás najdeme pod kapotou přeplňovaný 1,4litrový čtyřválec o výkonu 140 koní. Nepodstatnou drobností je, že se na zádi bude vyjímat nápis Swift Sport.

Podle všech dostupných informací představí Suzuki nového Swifta mezi Vánoci a Novým rokem, pravděpodobně 27. prosince. Evropský debut pro veřejnost se patrně odehraje v Ženevě v březnu.