Pro někoho bohužel… Všimněte si pozměněných předních světel a jiného vzhled masky chladiče. Zatímco dosud vypadal Mustang s úzkými štěrbinami světel agresivně a pěkně, nyní se tváří spíš smutně a trochu jako by měl pytle pod očima.

Alespoň že zadní lampy zůstaly stále pěkné, ačkoliv i zde došlo k nějakým změnám. Ford dále nabídne tři nové laky karoserie a kola s novými designy.

Pozornosti neušel ani interiér. Výraznou novinkou je v něm zejména digitální přístrojový štít, jehož vzhled si řidič může nastavit podle vlastních preferencí. Individualizace vůbec patřila k nejdůležitějším cílům modernizace.

Šofér si totiž bude moci přizpůsobit dokonce i zvuk motoru… Tato funkce bude k dispozici za příplatek pro auta s osmiválcem. Dále se rozšířila nabídka elektronických asistentů a konektivity.

Čtěte také: Ford pracuje na novém Focusu. Chce mu vrátit skvělé jízdní vlastnosti

Co se pohonných ústrojí týče, z nabídky mizí šestiválcový agregát o objemu 3,7 litru a zůstane jen přeplňovaný čtyřválec 2.3 EcoBoost a samozřejmě osmiválcový pětilitr. To nás však rozhodně nemusí trápit, neboť evropského trhu se šestiválec stejně netýkal.

O něco víc se nás bude týkat nová desetistupňová automatická převodovka. A když už jsme u motorů, Ford tvrdí, že osmiválec přepracoval a díky tomu nabídne větší výkon. Čísla však neznáme.

Další změny pak zahrnují například upravený podvozek s novými tlumiči. Zájemci také budou moci zvolit adaptivní odpružení.

Modernizovaný Mustang zamíří do prodeje na podzim - nejprve samozřejmě v Severní Americe. Kdy dorazí do Evropy, zatím není jasné.