Finální vůz je založen na standardní Huayře, i když má na zádi křídlo podobné ostrému modelu Huayra BC. Verze L’Ultimo bude navíc dle požadavků šťastného majitele, zámožného importéra vozů z Miami, vyvedena v barvách monopostu Lewise Hamiltona ze stáje Formule 1 Mercedes-AMG Petronas. A jelikož je vůz právě ve výrobě, k dispozici je prozatím jen pár grafických ilustrací.

Poslední Huayra navíc zahrnuje prvky, které se objevily na speciálních edicích jako BC či aerodynamicky vylepšené variantě Tempesta. Nechybí tedy zmíněné zadní křídlo, nižší přední nárazník, propracovanější prahy, zadní difuzor či přístup vzduchu k motoru na střeše.

Uprostřed se ovšem stále nachází šestilitrový dvanáctiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, pocházející od AMG. Ten zde produkuje rovných 800 koní (597 kW) a 1100 Nm točivého momentu. O zpracování veškeré síly se pak stará sedmistupňová sekvenční převodovka.

Tradičně detailně zpracovaný interiér je barevně sladěn k exteriéru vozu, tudíž dostal tyrkysově zbarvené kožené polstrování, kontrastující s čistě bílými sedačkami. Dále se uvnitř nachází pár zlatých detailů a na přání zabudovaný 1200W audiosystém od značky Sonus Faber.

Nakonec je však nutné zmínit, že Pagani svým prohlášením o zcela poslední Huayře trochu mlží. Půjde totiž o poslední kupé. Další stokusová série otevřené Huayry Roadster stále čeká na dokončení, přičemž motorističtí paparazzi už dříve zahlédli testování okruhové Huayry BC rovněž bez střechy. Představení této verze teprve očekáváme.

Šéf automobilky Horacio Pagani tedy pokračuje ve starých kolejích, kdy sice ohlásí smutné ukončení produkce modelu, ale ve výrobě speciálních verzí stále pokračuje, jelikož zájemců je pořád dostatek. Podobně jako u takřka nesmrtelné Zondy.