Nová maska Ayga ještě více zvýrazňuje designový směr s přídí tvarovanou do písmena X. Světlomety s novou grafikou mají nyní LED proužky denního svícení, přičemž jinak vypadají také koncové svítilny. Zbytek úprav je pak spíše mírného charakteru a je těžké si jich vůbec všimnout.

Mezi novinky ale dále patří rozšířená nabídka barev karoserie o odstíny modré a purpurové, kdežto nová jsou i 15palcová litá kola.

Toyota zatím nezveřejnila záběry přepracovaného interiéru, ale uvnitř se má objevit nové uspořádání přístrojové desky s novou grafikou a podsvícením a dorazí i nové materiály polstrování a obložení palubní desky.

Aygo bude dostupné ve třech různých úrovních výbavy, přičemž nejvyšší verze x-clusiv dostane kromě automatické klimatizace a 7palcového displeje infotainmentu také částečně kožené sedačky, dvoubarevně tónovanou karoserii, zmíněná 15palcová kola a nakonec i řadu bezpečnostních asistentů.

Původní litrový tříválec o objemu jednoho litru byl dále vylepšen a teď pracuje s vyšším kompresním poměrem, novým systémem vstřikování a upravenou vyvažovací hřídelí pro snížení vibrací při chodu na volnoběh. Výkon se zvedl z 69 koní (51 kW) na 72 koní (53 kW).

Lehce bylo upraveno i řízení a podvozek za účelem ještě pohotovější manévrovatelnosti. Zapracovalo se taktéž na odhlučnění interiéru instalací nových těsnících materiálů do palubní desky a předních sloupků.

Datum uvedení modernizované Toyoty Aygo na český trh zatím nebylo uvedeno, stejně jako oficiální ceník novinky. Za současnou třídveřovou variantu ale dáte minimálně 227 900 korun, tudíž podobně nastavené ceny bychom očekávali i u nové verze.

Je pravděpodobné, že brzy uvidíme i omlazené verze sourozenců, kteří se vyrábějí v Kolíně, tedy Citroënu C1 a Peugeotu 108.