Uvedení ještě výkonnější a sportovněji zaměřené varianty nové Supry by pochopitelně dávalo smysl. Toyota už dříve zmínila chuť rozšířit svou nabídku řidičských vozů a vytěžit ze své sportovní divize Gazoo Racing maximum.

Více se o Supře s přídomkem GRMN (Gazoo Racing Masters of the Nürburgring) rozpovídal během rozhovorů v rámci závodu 24 hodin Le Mans šéfinženýr automobilky Tetsuya Tada. On sám by totiž ostřejší Supru později rád uvedl do nabídky, přičemž dodal, že na tuto variantu se již automobilka připravuje.

Díky informacím o sdílené technice s BMW Z4 tak můžeme odvodit, v jaké výkonnostní rovině bychom Supru GRMN vlastně našli. Zatím nejvýkonnější verzí nové Z4 bude M40i s přeplňovaným řadovým šestiválcem, u něhož se očekává kolem 350 koní (257 kW).

U výkonnější Supry GRMN (a respektive i vrcholné Z4M) tak nejspíše výkon zasáhne do hodnot okolo 400 koní. Spekulací je přitom využití šestiválců rovnou z BMW M3 a M4, které produkují 431 koní (317 kW). Toyota by poté mohla právě u této řidičské verze Supry nabídnou manuální převodovku, jelikož u standardní varianty se máme dočkat pouze automatu.

Přestože má ale Toyota používat platformu, motory i elektroniku BMW, šéfinženýr Tada již dříve uvedl, že Supra se bude vůči Z4 lišit celkovým nastavením vozu, jak v oblasti podvozku, tak právě motoru.

Při závodu 24 hodin Le Mans jsme se taktéž konečně dozvěděli zaměření dříve představeného konceptu závodní Supry. Závoďák bude splňovat pravidla vytrvalostní kategorie GTE, tudíž se ho v budoucnu určitě dočkáme i v Le Mans po boku BMW, Aston Martinu, Porsche a dalších.