Toyota tedy rozvádí svou řadu sportovních modelů, kterou započal Yaris GRMN, jehož přízvisko odkazuje na tovární tým Gazoo Racing Masters of the Nürburgring. Na vrcholu modelové řady budou právě modely GRMN s úpravami motoru, podvozku i designu.

Pod nimi se objeví řada GR, která u některých modelů nabídne lepší brzdy, podvozek, výfukový systém, samosvorný diferenciál a samozřejmě sportovní doplňky exteriéru i interiéru.

Nejnižší řadou pak má být GR Sport, která zákazníkům nabídne povětšinou jen kosmetické úpravy a technika zůstane beze změn. Většina dílů z řady GR a GR Sport pak bude k mání i jednotlivě za příplatek.

Na japonském trhu se brzy ukáže Yaris (v Japonsku známý jako Vitz) kompletně ve všech třech sportovních variantách GRMN, GR a GR Sport, přičemž nejvyšší varianta je technicky identická jako evropský hot hatch Yaris GRMN.

Sportovní doplňky se nevyhnou žádnému modelu, takže v Japonsku budou v nejnižší variantě GR Sport například i minivany Voxy a Noah, sedan Mark X, SUV Harrier (v Evropě známý jako Lexus RX) a dokonce i hybridní Prius.  

Pro nás je ale zřejmě nejzajímavější GR varianta kupé GT86, která dostane nové aerodynamické doplňky karoserie, kovaná kola Rays, tlumiče Sachs, silnější brzdy, samosvorný diferenciál Torsen a novou koncovku výfuku. V interiéru přistane menší volant a sedačky Recaro. Motor bohužel zůstává beze změn.

I tyto úpravy by se však mohly v Evropě setkat se zájmem. Nakonec ale stále zůstává otázkou, zda chce automobilka podobnými řadami rozšířit nabídku i na starém kontinentu. Dle posledních informací o tom značka prozatím alespoň uvažuje. Po ostrém Yarisu GRMN by to ovšem nebylo vůbec na škodu.