Vedení Toyoty již dříve oznámilo chuť znovu nabízet celou řadu řidičských vozů pro nadšence. A tento plán se automobilce zatím daří plnit. Kupé GT86 má v nabídce zůstat i nadále, mezitím byl uveden ostrý (a již vyprodaný) hatchback Yaris GRMN a nyní čekáme na zbrusu novou Supru – kterou prý také čeká ostřejší GRMN verze.

Šéfinženýr Toyoty Tetsuya Tada ovšem nyní naznačil, že myšlenka o znovuzrození některého ze starých modelů perfektně zapadá do nového směřování automobilky a hlavně její sportovní divize Gazoo Racing. Při otázce webu CarThrottle ohledně znovuzrození starých sporťáků Tada dokonce přímo zmínil ony očividné adepty.

„Celica, MR2, tato auta máte na mysli, že ano? Přání o jejich znovuuvedení slýcháme ze všech stran. V rámci ukázky našich schopností ve směru sportovních aut se teď můžeme díky specialistům z divize GR zaměřit právě na specifické projekty a vývoj sportovních a závodních aut. Uvidíme, který z nových modelů pro nás bude nejideálnější,“ řekl britskému webu Tada.

Toyota MR2 se vyráběla v celkem třech generacích v průběhu let 1984 až 2007. Subtilní model s motorem uprostřed si za tu dobu vytvořil kupu fanoušků, přestože poslední generace již trochu „vyměkla“. Jméno Celica je pak známo již od 70. let, kdy do roku 2006 vzniklo celkem sedm generací. I tuto legendu Toyoty však poté čekal hořký konec.

Ať už půjde o Celicu, MR2 či zcela nový model, každopádně se další ryze sportovní Toyoty dočkáme. Tedy alespoň takové plány uvedl Tada již letos v březnu v Ženevě. Záměrem automobilky je totiž vytvoření takzvané „trojice bratrů“, kdy GT86 a novou Supru doplní ještě třetí podobně orientovaný model.

Na další sportovní novinku bychom si ale nejspíš ještě nějaké ty roky počkali. Vždyť i premiéra nejnovější Supry je plánovaná teprve na příští rok.