Tokio Auto Salon si lze snadno splést s podzimním tokijským autosalonem, ovšem zatímco druhý jmenovaný je zaměřen spíše na tradiční automobilové výrobce, první jmenovaný z větší části hostí nejrůzněji upravené model. Samozřejmě, že domácí výrobci si nenechávají ujít jedinou příležitost, jak se na domácím japonském trhu zviditelnit, a tak se i na této spíše na tuning zaměřené výstavě objevují tradiční domácí výrobci, jako je Toyota, Nissan či Mazda.  

A právě Toyota na autosalon přivezla druhý exemplář vyladěné limuzíny Century, kterou upravilo její sportovní oddělení GRMN. O existenci druhého vozu se už nějakou dobu spekulovalo, ovšem stoprocentně jsme věděli pouze o bílém, kterým jezdí samotný prezident Akio Toyoda.

Toyota už dříve vydala prohlášení, že tento vůz sériově vyrábět nebude, takže jediným logickým důvodem, proč existuje další kus, je ten, že Akio Toyoda má k dispozici vozy dva. Tomu by napovídala i registrační značka 18-67, což je rok narození zakladatele značky Sakichi Toyody a jde o stejnou značku, s jakou jezdí bílá Toyota Century GRMN.

Dost možná jedná pouze o promo model, kterým chce Toyota ukázat, že po Toyotě Supra, GT86, Yarisu GRMN a dalších sportovně střižených modelech se umí odvázat i v tak konzervativním segmentu, jakým jsou limuzíny. Každopádně Akio Toyoda se toho nebojí.

O technických údajích se toho moc neví, protože Toyota je na jakékoliv slovo více než skoupá, ovšem dá se předpokládat, že verze GRMN bude výkonnější, než standardně montovaný atmosféricky plněný 5litrový V8, který v kombinaci s elektromotorem nabízí 431 koní. Sériová verze je téměř vyloučená.

Ale co, naděje umírá poslední…