Jen pro pořádek, o nové Supře již víme, že bude sdílet platformu, motorizace i elektroniku s novým BMW Z4, nebude mít zřejmě manuální převodovku, hmotností se prý bude pohybovat okolo 1490 kg a nakonec se dočkáme i závodní verze, která se v březnu jako koncept ukázala na autosalonu v Ženevě.

Než se ale dočkáme premiéry stanovené na rok 2019, evropské vývojové centrum Toyoty v čele s viceprezidentem Geraldem Killmannem prozradilo nizozemskému magazínu AutoRAI další várku detailů. A to přestože je Supra z většiny vyvíjena v Japonsku, což je ostatně skvělé vědět.

Podle Killmanna už má přitom Toyota jasně rozhodnuté cenové umístění Supry. „Nepůjde o levné auto. Mezi Suprou a GT86 bude opravdový rozdíl. GT86 zůstane dostupným sportovním autem, zatímco Supra se stane výkonnostním modelem. Zda bude produkce omezená, to zatím nevíme,“ řekl Killmann magazínu. Ruku ale na srdce, ani v minulosti přece nikdo nepovažoval Supru za vyloženě cenově dostupné auto.

„Platforma je stejná (jako u BMW - pozn. red.), což se týká i motorů. Design je pochopitelně zcela jiný a nastavení samotného šasi se bude od Z4 taky velmi lišit. Pohonné ústrojí nebude hybridní, ale využije benzinového motoru,“ vyvrátil Killmann dřívější spekulace.

Z těchto informací o Supře bychom si také mohli odvodit, že s GT86 počítá Toyota i do budoucna, což by odpovídalo dřívějším prohlášením vedení Toyoty, které se chtělo skrze oddělení Gazoo Racing více věnovat právě sportovním modelům a verzím.