5 aut, která jsou zábavná a dostupná. A dokonce na nich můžete i vydělat
Vozit se v parádním sportovním autě a ještě na tom něco vydělat, to je sen asi úplně každého. Bohužel většina sportovních aut na ceně tratí, takže pokud chcete sporťák, který si i po letech zachová hodnotu, nebo jí dokonce zvýší, musíte vědět, co kupovat. Nebojte se nic, poradíme vám.
Při výběru následující pětky jsme brali v potaz několik faktorů. Vozy musí být dostupné za rozumnou cenu, musí s nimi být zábava a hlavně – musí mít alespoň nějaký výhled na budoucí růst hodnoty. Všechna auta pořídíte v cenové hladině přibližně do 300 tisíc korun a u všech je velmi pravděpodobné, že pokud budete vůz udržovat, můžete si po několika letech připsat větší či menší zisk.
1. BMW 330Ci E46
První v našem výběru je auto, které mnoho lidí považuje za vůbec nejlepší produkt německého BMW. Často se o „é-čtyřicet-šestce“ mluví jako o poslední správné trojce či dokonce jako o posledním správném bavoráku. My si sice rozhodně nemyslíme, že by nové produkty mnichovské automobilky byly jakkoliv špatné, ale jejich cena bude přinejmenším ještě nějakou dobu klesat. Na rozdíl od E46 v nejlepším možném provedení, jejíž cena už nějakou dobu stagnuje.
Samozřejmě, že vůbec nejlepší E46 je M3, ale tu už pár let nekoupíte za rozumnou cenu. Hledejte proto vůz s dvoudveřovou karoserií kupé, manuální převodovkou, slušnou výbavou a hlavně s famózním řadovým šestiválcem M54B30 o výkonu 230 koní (170 kW).
Jedná se o skvěle jezdící auto, se kterým zažijete hromadu zábavy a nebudete se potýkat s výraznějšími technickými problémy. Navíc je dost možná nejpříhodnější doba ke koupi. Hezké kusy startují pod 200 tisíci korunami, a ačkoliv cena asi v nadcházejících letech ještě půjde trochu dolů, brzy by se měla odrazit a po vzoru starších kupé E36 vyběhnout vzhůru.
Další články

Dobré auto na každou asfaltovou cestu: Test ojetého Fordu Kuga z roku…
Od roku 2008 automobilka Ford nabízí středně velké rodinné SUV pojmenované Kuga. V současnosti je poměrně…

Pro potěchu (nejen) cyklistů: Test ojetého Opelu Zafira v ceně do…
Na přelomu tisíciletí byly osobní velkoprostorové vozy na vrcholu. V posledním desetiletí už ale zájem o ně…

Stát nechává nepotřebná nebo zabavená auta "uležet" třeba i devět let
Mezi vozidly, které Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových aktuálně nabízí k odkoupení veřejnosti…

Dobré a spolehlivé auto na učení: Test ojetého Fordu Fiesta do 100…
Jsou sice rodiče, kteří své ratolesti k osmnáctým narozeninám nebo za úspěšné abslovování maturitní zkoušky…

Velké auto s výbornou spotřebou: Test ojeté Octavie III s motorem 1,6…
Octavia je v České republice fenoménem. Platí to o její první generaci, stejně jako o druhé, třetí a troufám…

Evropský král je také dobré ženské auto: Test ojetého VW Golf
Volkswagen Golf je jedním z mála modelů osobních automobilů, který je oblíben napříč všemi věkovými a vlastně…

Ideál pro všední den i víkendovou zábavu: Test ojeté Škody Karoq
Sportovně užitkové vozy (SUV) jsou typem osobního automobilu, který vládne prodejům nových aut a čím dál více…

Příjemný rodinný stěhovák: Test ojetiny Ford S-Max
Každý z nás se zřejmě někdy ocitl v situaci, že měl velké obtíže do zavazadlového prostoru naložit vše, co by…

Test ojetiny v ceně do 100 000 Kč: Škoda Fabia Combi II moc chyb nemá
Jestliže sháníte auto pro začínajícího řidiče a nehodláte vydat z rodinného rozpočtu větší sumu než je…
