Ferrari Enzo rozhodně není obyčejným automobilem, už jen proto, jak málo jich vzniklo. Ale kus, který kdysi patřil sedminásobnému mistru světa, je ještě unikátnější. Schumacher při specifikaci svého vozu využil nejtěsnějších kontaktů s automobilkou, takže ve výbavě lze najít výbavové prvky, které jinde nenajdete. Součástí výbavy jsou elektrická okna, audiosystém Bose nebo například červenou barvou Rosso Scuderia lakované brzdové třmeny a kola vyvedená v titanové barvě.

Uvnitř kromě hnědé kůže Cuoio najdete také upomínkovou plaketu a také výšivky na sedadlech a dveřních panelech. Že si Schumacher chtěl auto nechat, dokazují podpisy všech významných představitelů F1 a zbytku startovního pole z roku 2003 pod přední karbonovou kapotou.

Momentální stav ujetých kilometrů činí 8363 kilometrů a má se za to, že drtivou většinu z nich najel skutečně Schumacher. A jen stěží se dá předpokládat, že další tisíce přibydou. Tohle auto už je, vzhledem k tomu, jaký osud Schumachera postihl, bráno jako investice, nikoliv nástroj radosti na víkendové projížďky. Ale kdo ví, třeba se ho ujme někdo, kterému je zřejmé, že auta, na rozdíl od jiných uměleckých děl, musí jezdit.

Když se tohle konkrétní Enzo v roce 2013 prodávalo poprvé, nový majitel za něj zaplatil lehce přes milion dolarů. Tentokrát je cena na vyžádání a původní cenu zcela určitě několikanásobně překoná.