Kus pocházející z finální série, navíc vyroben v omezeném počtu asi 70 exemplářů a rovněž se zajímavou historií. Zmiňovanou Tatrou je totiž model 613 T700 v prodloužené karoserii Long z roku 1996, jejímž pasažérem v minulosti býval tehdejší předseda senátu České republiky Petr Pithart.

Česká limuzína v modré metalíze je po kompletní puntičkářské renovaci, díky které byste ji mohli bez problémů umístit do kopřivnického muzea. To by ovšem byla škoda, jelikož má samozřejmě po technické stránce šlapat jako hodinky.

Vzadu je klasicky 3,5litrový vzduchem chlazený osmiválec o výkonu kolem 200 koní (147 kW) a točivém momentu asi 300 Nm. Převodovka je pětistupňová manuální. Prostorný koráb se mimochodem dokáže pohybovat rychlostí až 230 km/h.

V prodlouženém interiéru pak očekávejte polstrování béžovou kůží, obložení dřevem a pohodlná křesla s výhřevem a dokonce masážní funkcí, jelikož během politikaření není od věci se trochu uvolnit. Samozřejmostí je pak klimatizace.

Po renovaci vůz najel pouhých 5000 kilometrů. A ona cena? Požadovaných 5 milionů korun současný majitel uvádí s dávkou flexibility, takže je neberte jako hotovou věc. Navíc je majitel ochotný svůj exemplář vyměnit za další Tatry jako třeba 77, 87 či 97 v před renovačním stavu a zbytek hodnoty dorovnat.

Nakonec se vlastník auta zřejmě z důvodu zachování anonymity v inzerátu vydává přímo za Petra Pitharta. Pokud je to ale opravdu on, bezpochyby používá docela zábavný e-mail. Inzerát s kontaktem najdete na Ráji veteránů.