Zaručeně nejde o první případ, kdy majitel vozu palubní kamerou natočil nesprávné zacházení s vozem v servisu. Záběry z kamery Kanaďana Daniela Shiekhana v jeho Mercedesu-Benz S63 AMG jsou však důkazem hned několika prohřešků, kterých se dopustili mechanici servisu v Torontu.

Shiekhan zkontroloval záběry z palubní kamery poté, co po údajném servisu našel ve svém autě stopy zaschlé zmrzliny v držácích na pití. Když si prohlédl celý záznam z doby, kdy bylo auto v rukách zaměstnanců, nestačil se divit.

Když mávneme rukou nad audiosystémem puštěným naplno při manipulaci s vozem, samotná výměna oleje v převodovce měla podle majitele vozu trvat pouze 11 minut (pozn. video bylo majitelem editováno), kdežto na faktuře mu bylo naúčtováno 236,80 kanadských dolarů (asi 3800 korun) za 90 minut práce na voze. Konečný účet za servis se pak vyšplhal přes 700 dolarů (11 340 korun).

Krátce poté následuje „testovací“ jízda, během které mechanik společně s dalším kolegou vyráží nakoupit zmrzlinu pro sebe a další zaměstnance servisu.

Při jízdě nechybí poznámky obou pracovníků, že majitelé takto drahých aut jsou škrti a smrdí korunou, když přijde na servis takových aut, přičemž zodpovědný mechanik přizná, že si ani pořádně nepřečetl servisní zakázku a neví o dílech, které si majitel sám nakoupil k servisu a nechal je v kufru.

Zpátky u příjezdu k parkovišti servisu pak měl technik poškodit disk kola, když v rychlosti 50 km/h přejel vyšší obrubník. Po předání vozu si Shiekhan nakonec všiml otevřených a zašpiněných držáků na pití, načež tuto nepříjemnost oznámil servisnímu technikovi. Ten prý ovšem jakoukoliv manipulaci s jídlem či pitím uvnitř vyvrátil, vinu hodil na majitele a odmítl interiér vyčistit.

Shiekhan případ nevhodného chování zaměstnanců servisu řešil i přes právníka, ale žádné kompenzace či vysvětlení chování ze strany servisu se nedočkal, a proto nyní video zveřejnil na YouTube. Chce tímto varovat další zákazníky.

S využíváním zákazníkova auta k pojížďkám po okolí a zanecháním nepořádku uvnitř by totiž určitě mnoho majitelů nesouhlasilo, nehledě na případné poškození a ke všemu přeplacení za doopravdy odvedenou práci. Koneckonců jde o porušení jisté důvěry mezi zákazníkem a servisem, který by se měl přece k vozu chovat co nejlépe.