Přes 20 kilometrů dlouhá přírodní trať má 154 zatáček, ovšem únikové zóny s pískem se zde nachází spíše sporadicky. Přesto je legendární Nordschleife obrovským lákadlem pro autaře z celého světa, kteří touží objet alespoň jedno kolo v rámci veřejných jízd.

A i takové jedno kolo občas skončí dost mizerně.

Občas za to mohou rozličné podmínky na trati, někdy ale za haváriemi na Nürburgringu stojí prostě a jednoduše řidičská chyba, mnohdy způsobená přílišnou motivovaností a třeba i vysokým egem. Jak je navíc vidět na kompilačním videu, posbíraném za celý uplynulý rok, chyby zde nedělají jen amatéři, ale i profesionální závodní jezdci.

Jenže kdyř na Nürburgringu havarujete vy, jakožto amatér, bude vás to kromě pochroumaného ega a rozbitého auta stát navíc spoustu peněz. Třeba svodidla se kvůli závodním regulím neopravují, ale při každém poškození rovnou vyměňují. Stačí se tedy jen lehce opřít a výměna jednoho pole a následný odtah vyjde na částku převyšující tisíc euro.