V pražských Dolních Chabrech totiž hasiči zasahovali u požáru akumulátorů, které poháněly elektrického Favorita z roku 1992. Vůz začal hořet během nabíjení a požár se velmi rychle rozšířil do celého interiéru. Vlivem rychlého zásahu nebylo naštěstí auto zničeno úplně, ale soudě dle ohořelé střechy to vypadá, že požár odnesla celá karoserie.

Celková škoda se vzhledem k unikátnosti vozu vyšplhala podle prvních odhadů na přibližně 100 000 korun.

S trochou štěstí by však mohlo být zachráněno unikátní pohonné ústrojí. Elektromotor o jmenovitém napětí 84 V by měl mít výkon 21 koní (15,4 kW) a točivý moment 49 Nm. Na rovině byl takový Favorit schopen dosahovat rychlosti 80 km/h. Zajímavostí je, že vůz používá klasickou manuální převodovku, ovšem se zablokovaným pátým stupněm, na který by elektromotor neměl výkon. Dojezd činí asi 80 km, doba nabíjení asi 14 hodin.

Jednotlivé kusy se ale od sebe v některých detailech lišily, první exempláře například neuměly rekuperovat energii z brzdění. 

Tak či tak rozhodně doufáme, že se unikátní český elektromobil povede zachránit, byť třeba přeskládáním pohonného ústrojí do nové karoserie. Jinak by byla vozu velká škoda.